κάντε την κριτική σας για κάποιον προορισμό που έχετε επισκεφτεί πρόσφατα: κριτική / review


travelblog
Home » » Μορφές εξαπάτησης ξένων τουριστών...

Μορφές εξαπάτησης ξένων τουριστών...

Written By travelblog on Τρίτη 22 Μαΐου 2012 | 6:17 μ.μ.

1. «Ψάρεμα» πελατών - κατευθυνόμενο shopping
Τη συγκεκριμένη δουλειά αναλαμβάνουν καλοντυμένοι κύριοι ηλικίας περίπου 50 ετών που γνωρίζουν πολύ καλά αγγλικά και σχετικά καλά μια ή δυο άλλες ξένες γλώσσες και τους έχουν «στρατολογήσει» ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων διασκέδασης και μπαρ. Στόχος τους τα γκρουπ τουριστών κυρίως από ΗΠΑ και Γερμανία. Προσεγγίζουν τους αλλοδαπούς, τους λένε πως έχουν συγγενείς στις χώρες τους και τους προτείνουν να χαλαρώσουν πίνοντας ένα ποτό στο μπαρ το οποίο έχουν αναλάβει να διαφημίσουν. Παράλληλα πολλές φορές ο «ψαράς» πελατών δωροδοκεί τον αρχηγό του γκρουπ προκειμένου να φέρει τους τουρίστες σε συγκεκριμένο κατάστημα, δηλαδή το λεγόμενο κατευθυνόμενο shopping.


2. Ενοικίαση «αόρατων» αυτοκινήτων και μοτοσικλετών

Έχουν υπάρξει αρκετές καταγγελίες ότι οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων επιχειρήσεων δίνουν σε αλλοδαπούς οχήματα ακόμα και αν δεν έχουν οι πελάτες δίπλωμα οδήγησης. Αρκετοί επιχειρηματίες δίνουν σε αυτούς τους τουρίστες οχήματα τα οποία δεν έχουν δηλώσει με αποτέλεσμα όταν οι υπάλληλοι του ΕΟΤ πηγαίνουν για έλεγχο οι ιδιοκτήτες των γραφείων να τους παρουσιάζουν τα δηλωμένα οχήματα αποκρύπτοντας παράλληλα τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες που έχουν παρανόμως ενοικιάσει σε αλλοδαπούς.

3. Άλλες τιμές στην απόδειξη, άλλες στον κατάλογο
Οι συνηθέστερες καταγγελίες που γίνονται από αλλοδαπούς αφορούν την υπερχρέωση σε ταβέρνες και εστιατόρια. Όπως λένε άλλες τιμές είδαν στον τιμοκατάλογο και άλλα χρηματικά ποσά αναγράφονταν στην αποδείξη που έλαβαν. Από την πλευρά τους οι περισσότεροι επιχειρηματίες υποστηρίζουν πως απλά πρόκειται για λάθος χρέωση που έγινε από αμέλεια του υπαλλήλου.

4. Μπύρα αξίας... 200 ευρώ
Θύματα εξαπάτησης από ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων διασκέδασης (στριπ σοου) πέφτουν κάθε χρόνο πολλοί αλλοδαποί. Όπως έχουν καταγγείλει όταν πηγαίνουν στα συγκεκριμένα καταστήματα παραγγέλνουν μία ή δύο μπύρες (συνολικού κόστους περίπου 20 ευρώ) και προσφέρουν και ένα ποτό σε μια απο τις κοπέλες που εργάζονται στο κατάστημα. Ωστόσο ο υπάλληλος επειδή ανοίγει ως επί το πλείστον σαμπάνια για το ποτό στη συνέχεια ο πελάτης καλείται να πληρώσει το κόστος της φιάλης (που αγγίζει τα 200 ευρώ) και όχι μόνο ενός ποτού.

5. «Πόλεμος» μικροπωλητών
Καθημερινά μικροπωλητές προσεγγίζουν γκρουπ τουριστών για να τους πουλήσουν καρτ - ποσταλ, τουριστικούς οδηγούς και διάφορα αναμνηστικά. Μάλιστα έχουν χωρίσει τους αρχαιολογικούς χώρους και δεν επιτρέπουν την είσοδο στο «άβατο» τους σε άλλο μικροπωλητή. Προκειμένου δε να εξασφαλίσουν την παρουσία τους καταγγέλουν στους αστυνομικούς ως πολίτες την «ενοχλητική» ύπαρξη άλλων μικροπωλητών προκειμένου να τους απομακρύνουν οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ και στη συνέχεια εκείνοι να συνεχίσουν να κάνουν την «εργασία» τους. Ακόμη αρκετά συχνά οι αστυνομικοί συλλαμβάνουν τα τελευταία 10 χρόνια τα ίδια άτομα ηλικίας από 40 έως 60 ετών.

6. Ξενοδοχεία χωρίς θέρμανση και καθαρίστριες
Κάθε χρόνο τουρίστες καταγγέλουν πως σε ξενοδοχεία μικρών κατηγοριών δεν υπάρχει σύστημα ψύξης - θέρμανσης, ότι τα δωμάτια δεν καθαρίζονται επαρκώς, υπάρχει έλλειψη νερού (συνήθως καλοκαίρι στα νησιά) και πως οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν είναι οι προβλεπόμενες. Ανάλογες καταγγελίες γίνονται και για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια για τα οποία υπάρχουν αναφορές για υπερχρεώσεις στη διαμονή. Ακόμη Έλληνες έχουν κάνει λόγο για απόκρυψη δωματίων. Δηλαδή όταν ζητούν στα ελληνικά δωμάτια ο υπάλληλος τους απαντά αρνητικά ενώ εάν ξαναεπικοινωνήσουν και μιλήσουν στα αγγλικά ο ίδιος υπάλληλος τους απαντά θετικά.

7. (200) ευρώ απο το αεροδρόμιο στο Σύνταγμα!!
Οκτώ στους 10 οδηγούς ταξί που μεταφέρουν τουρίστες κάνουν υπερχρέωση στη διαδρομή, σύμφωνα με τις καταγγελίες αλλοδαπών και όπως έχει διαπιστωθεί απο τους ελέγχους των αστυνομικών. Όπως λένε αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. συνήθως αυτοκινητιστές δεν βάζουν σε λειτουργία το ταξίμετρο, συμφωνούν εκ των προτέρων με τους επιβάτες για το κόστος της διαδρομής και στο τέλος τους δίνουν χειρόγραφες αποδείξεις που δεν αναγράφουν τα στοιχεία του οχήματος για να μην κάνουν καταγγελία. Ακόμη πολλοί τουρίστες τόσο τους οδηγούς ταξί όσο και τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων κατηγορούν για κακή οδική συμπεριφορά.

8. Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός
Μια από τις πιο συχνές καταγγελίες τουριστών είναι η παραπλάνηση από ιδιοκτήτες καταστημάτων με τουριστικά είδη και κυρίως με κοσμήματα. Όπως λένε αγοράζουν διάφορα προϊόντα σε τιμές πολύ μεγαλύτερες απο την πραγματική αξία του εμπορεύματος ενώ σε αρκετές περιπτώσεις τους πωλούν επίχρυσα κοσμήματα για χρυσά. Πηγή: www.tovima.gr
Share this post :

0 σχόλια:

Δημοφιλεις αναρτησεις