κάντε την κριτική σας για κάποιον προορισμό που έχετε επισκεφτεί πρόσφατα: κριτική / review


travelblog
Home » » Προσγειωθήκατε, αλλα η βαλίτσα άφαντη; Ενεργήστε συντονισμένα και ήρεμα...

Προσγειωθήκατε, αλλα η βαλίτσα άφαντη; Ενεργήστε συντονισμένα και ήρεμα...

Written By travelblog on Τρίτη 22 Μαΐου 2012 | 5:54 μ.μ.


Εσείς μόλις φτάσατε στον προορισμό σας, αλλά οι βαλίτσες σας είτε δεν λένε να εμφανιστούν στον κυλιόμενο διάδρομο των αποσκευών είτε δεν έχουν έρθει όλες – η άφιξη της πρώτης βαλίτσας δεν εγγυάται ότι θα έρθουν οπωσδήποτε και οι υπόλοιπες.
Καταρχήν μην πανικοβάλλεστε. Το 98% των αποσκευών εντοπίζονται μέσα στο πρώτο 48ωρο. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να πάτε το ταχύτερο στο γραφείο απολεσθέντων του αεροδρομίου και να συμπληρώσετε μια δήλωση. Θα χρειαστούν 5'-10', αλλά υπολογίστε και τη μικρή ουρά που δημιουργείται συνήθως.
Στο γραφείο απολεσθέντων θα απευθυνθείτε και σε περίπτωση φθοράς των αποσκευών σας – έως και μία εβδομάδα μετά την παραλαβή τους – προσκομίζοντας μαζί την κάρτα επιβίβασης και το εισιτήριο.
Η τελευταία αεροπορική με την οποία πετάξατε είναι υπεύθυνη να λύσει το πρόβλημα με τις βαλίτσες σας, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας – όλες οι εταιρείες έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους σε αυτό.
Αν πρόκειται απλώς για καθυστέρηση, οι υπεύθυνοι της εταιρείας θα ξέρουν να σας πουν πού ακριβώς βρίσκεται η βαλίτσα και πότε θα την έχετε στα χέρια σας.
Απαίτηση για αποζημίωση πρέπει να υποβάλετε μέσα σε τρεις εβδομάδες από την παραλαβή της αποσκευής (π.χ. μπορείτε να ζητήσετε το ποσό που ξοδέψατε για κάποιες αναγκαίες αγορές προσκομίζοντας τις αντίστοιχες αποδείξεις).
Όταν παρέλθει το διάστημα αυτό και η βαλίτσα δεν έχει βρεθεί, θεωρείται χαμένη και εσείς έχετε δικαίωμα πλέον να ζητήσετε αποζημίωση ανεξαρτήτως χρονικού ορίου.
Τα ποσά που δίνονται ως αποζημίωση διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και πάντως δεν ξεπερνούν τα 1.200 ευρώ.
Οι αεροπορικές εταιρείες αναγράφουν στους κανονισμούς τους ότι δεν καθίστανται υπεύθυνες για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλης χρηματικής αξίας που περνούν από το check-in, στοιχείο που λαμβάνεται υπόψη για τον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης.
Αυτές οι περιπτώσεις καλύπτονται μόνο αν έχει γίνει προηγουμένως προσωπική ασφάλεια ταξιδιού ή χρήση της υψηλής ευθύνης από την αεροπορική εταιρεία μέσω της ειδικής φόρμας και μιας επιπλέον χρέωσης. Πηγή: www.tovima.gr
Share this post :

0 σχόλια:

Δημοφιλεις αναρτησεις