κάντε την κριτική σας για κάποιον προορισμό που έχετε επισκεφτεί πρόσφατα: κριτική / review


travelblog
Home » , , » Έκανε τον γύρο του κόσμου...πάνω σε δυο ρόδες!!

Έκανε τον γύρο του κόσμου...πάνω σε δυο ρόδες!!

Written By travelblog on Τρίτη 20 Μαρτίου 2012 | 1:21 π.μ.

Ο Άλαστερ Χάμφρεϊς είναι -όπως ο ίδιος λέει - ένας συνηθισμένος άνθρωπος που είχε ένα ασυνήθιστο όνειρο: να γυρίσει τον κόσμο με το ποδήλατο του. Και το κατάφερε.
Μέσα σε 4 χρόνια και μετά από 46.000 μίλια μάζεψε τις εμπειρίες που έζησε και τις εικόνες που αντίκρισε, και τώρα τις μοιράζεται με όλους εμάς που απλώς ονειρευόμαστε από την ασφάλεια του κρεβατιού μας.
Ακούγεται συναρπαστική εμπειρία, αλλά χρειάζεται να ΄ναι κάποιος πλούσιος για να το καταφέρει, σωστά;


Το αντίθετο! Η ζωή μου στον δρόμο ήταν πολύ πιο φθηνή από τη ζωή που έκανα στο σπίτι μου. Το πραγματικό κόστος του ταξιδιού ήταν πολύ μικρό!
Πως ξεκίνησαν όλα;


Αναζητούσα μια περιπέτεια, μια πρόκληση. Ήθελα να δω πολλά καινούρια πράγματα, να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους, να έρθω σε επαφή με νέα ερεθίσματα και προοπτικές. Και ήθελα να γίνω ταξιδιωτικός συγγραφέας. 
Σίγουρα υπήρχαν στιγμές που ένιωσες έντονα συναισθήματα. Θες να μοιραστείς κάποιες μαζί μας;
Σε όλο το ταξίδι ένιωθα έντονα. Αλλά αυτό που διαρκώς με εξέπληττε ευχάριστα και θετικά ήταν η ομορφιά των τοπίων που αντίκριζα αλλά και η ευγένεια των ανθρώπων που συναντούσα.
Τι αποτέλεσε έμπνευση για αυτό το εγχείρημα;


Χρόνια διαβάσματος διάσημων ταξιδιωτικών οδηγών και σχετικών με τις περιπέτειες βιβλία. Ανέκαθεν λοιπόν αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να κάνω και εγώ κάτι παρόμοιο με τις ιστορίες που διάβαζα.
Τι δυσκολίες συνάντησες στη διάρκεια της προσπάθειάς σου;


Ήταν δύο κατηγοριών. Στην πρώτη ανήκουν δυσκολίες όπως το να διασχίσεις μια έρημο, παγωμένες εκτάσεις, βουνά. 
Στη δεύτερη οι «τρικλοποδιές» που προσπαθούσε να μου βάλει ο ίδιος ο εαυτός μου. Η απαισιοδοξία μου, οι αμφιβολίες μου αλλά και η ίδια η φύση του εγχειρήματος. Έπρεπε διαρκώς να προσπαθώ να με πείσω ότι είμαι αρκετά ικανός και θαρραλέος για να συνεχίσω να κάνω κάτι του οποίου η λήξη αργούσε υπερβολικά.
                                            
Σε όλη τη διάρκεια ήσουν μόνος σου; 
Κατά διαστήματα ερχόντουσαν φίλοι μου και περνούσαν λίγο καιρό μαζί μου. Αλλά τον περισσότερο καιρό ήμουν μόνος μου.
Από πού αντλούσες δύναμη;
Από τη συνειδητοποίηση ότι ήμουν πολύ τυχερός που μπορούσα και είχα αυτή την εμπειρία αλλά και από όλα αυτά που θα μάθαινα, θα έβλεπα θα γνώριζα αν κατάφερνα να ολοκληρώσω την προσπάθεια μου.
Υπήρξαν στιγμές που αισθάνθηκες πως θα τα παρατήσεις;


Πάρα πολλές. Εδικά τα 2 πρώτα χρόνια.
Τελικά ποιό είναι το μάθημα που πήρες από την εμπειρία αυτή;
Κατάλαβα ότι είμαι ικανός για περισσότερα απ' όσα μπορούσα να φανταστώ. Και αυτό ισχύει για τον καθένα. Οι δυνατότητες μας είναι άπειρες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τολμούμε να τις δοκιμάζουμε.
Τι λες σε όλους αυτούς που φοβούνται τη ζωή, που φοβούνται ακόμα και να ονειρευτούν;
Είναι καλύτερο να αποτύχεις σε κάτι παρά κάποια στιγμή στο μέλλον κοιτώντας το παρελθόν να μετανιώσεις που δεν το έκανες.
Μετά από μια τέτοια εμπειρία, τί ακολουθεί;
Να διασχίσω το Νότιο Πόλο με τα πόδια!

Τα Top 3 μέρη του Άλαστερ Χάμφρεϊς:
Που του δημιούργησαν δέος
- Η έρημος του Ουάντι Ραμ, Ιορδανία
- Ταλακάβερι, η πηγή του ποταμού Κάβερι, Ινδία
- Ο παγωμένος Αρκτικός ωκεανός
Με την πιο θεαματική φύση 
- Παταγονία, Χιλή
- Κιργκιζστάν
- Ανατολικό Ακρωτήρι, Νότια Αφρική
Τα ασφαλέστερα 
- Οπουδήποτε στην Ιαπωνία
- Ρέικιαβικ
- Ντουμπάι
Τα πιο επικίνδυνα 
- Γιοχάνεσμπουργκ
- Καράτσι
- Μπελίζ (η πόλη)
Με τους πιο φιλόξενους ανθρώπους
- Σουδάν
- Σιβηρία
- Αλάσκα
Ιδανικά για να ζήσεις μια περιπέτεια
- Ισλανδία
- Κεντρική Ασία
- Βολιβία
Αυτά που πρέπει όλοι να επισκεφτούμε έστω μια φορά 
- Φλορεντία
- Ινδία
- Μια έρημο

Και μερικά ακόμη

Τop 3 απαραίτητα του έτοιμου για όλα ταξιδιώτη
- Φωτογραφική μηχανή/ κάμερα και ημερολόγιο
- Υπνοσάκο Therm-a-rest
- Περιέργεια
Top 3 περίεργες γεύσεις που δοκίμασε
- Φάλαινα, Ισλανδία
- Ινδικό χοιρίδιο, Εκουαδόρ
- Μοσχαρίσια μυαλά, Αργεντινή. πηγή: travelstyle.gr

"Lake District στην Αγγλία'' 
Share this post :

0 σχόλια:

Δημοφιλεις αναρτησεις