Τα ποδήλατα κοστίζουν. Αρκετά ευρώ. Το γεγονός όμως ότι ένα ποδήλατο μπορεί να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τη μιζέρια της εποχής, είναι ανεκτίμητο.
Το ποδήλατο στην Ελλάδα είναι τάση. Όπως ήταν και πολλά άλλα πράγματα πριν αποφασίσουν οι Έλληνες να ασχοληθούν λίγο πιο σοβαρά με το ποδήλατο από το να το έχουν δεμένο και σκουριασμένο στην αυλή τους.
Η νοοτροπία του ποδηλάτη δεν ήρθε μόνη της στη χώρα. Την έφερε εκείνη η γενιά που έμαθε να οδηγεί σε ποδηλατόδρομους στην Ολλανδία, να την σέβονται τα λεωφορεία στη Μεγάλη Βρετανία και να της δίνουν προτεραιότητα στη Γερμανία.
Καθυστερημένα λοιπόν αλλά όχι αργά, η μανία του ποδηλάτου, η προοπτική μάλλον ότι μπορεί να αποτελέσει ένα αξιόπιστο μέσο μετακίνησης αλλά και ψυχαγωγίας και άθλησης, κατέφθασε και στην Ελλάδα.
Το παράπονο γνωστό και αιώνιο. Δεν έχουμε ποδηλατόδρομους. Αλλά ας αφήσουμε τη γκρίνια κατά μέρος. Γιατί για να μπουν ποδηλατόδρομοι σε αυτήν την πόλη πρέπει να γίνουν πολλά προηγουμένως.
Το ποδήλατο όμως δεν χρειάζεται καμία προετοιμασία. Είναι εκεί και σε περιμένει. Και σου εγγυάται ότι μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση στη στιγμή.
Γιατί είναι μια ωραία διαδικασία
Από το να ψάξεις να βρεις το ιδανικό ποδήλατο για σένα μέχρι να φτάσεις να λασπώσεις τις ρόδες του είναι μια χρονοβόρα αλλά ωραία διαδικασία. Μην πας έτσι απλά να πάρεις ένα ποδήλατο. Ψάξ' το λίγο, ρώτησε δυο φίλους σου που έχουν ποδήλατα, πήγαινε μαζί τους μια βόλτα να δεις αν σε βολέυουν τα δικά τους.
Υπάρχουν τόσες διαφορετικές κατηγορίες ποδηλάτων που θα τα χάσεις λίγο όταν μπεις σε ένα από τα πολλά καταστήματα που έχουν ξεκινήσει να ξεφυτρώνουν. Ρώτα τους ειδικούς, έχε υπόψιν σου ότι φυσικά και θέλουν να σου πουλήσουν το πιο ακριβό, αλλά αποφάσισε μόνος σου ποιό είναι εκείνο που ταιριάζει στην καθημερινότητά σου.
Γιατί θα σου εξοικονομήσει χρήματα
Μπορεί να χρειαστεί να δώσεις 150-500 ευρώ, ανάλογα το ποδήλατο που θα επιλέξεις, αλλά αυτά τα ευρώ όχι μόνο θα γυρίσουν πίσω, αλλά σύντομα θα είναι και τα πιο “χρήσιμα” λεφτά που έχεις δώσει ποτέ. Αν εντάξεις το ποδήλατο στις καθημερινές σου μετακινήσεις και η δουλειά σου δεν είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 5 χιλιομέτρων, μπορείς να αντικαταστήσεις το αυτοκίνητο. Και να εξοικονομήσεις τα λεφτά της βενζίνης. Ακόμα και κουστούμι να φοράς στη δουλειά, μπορείς να πάρεις το ποδήλατο για να πας.
Γιατί θα ξυπνήσει το σώμα σου
Που έχει ναρκωθεί στον καναπέ και τη δουλειά. Από πότε έχεις να γυμναστείς; Σήκω πάνω, πάρε το ποδήλατο και πήγαινε μια βόλτα. Όχι μέχρι το περίπτερο, ούτε μέχρι τον φίλο σου 3 στενά πιο πάνω. Βάλε σιγά σιγά στο πρόγραμμα να ποδηλατείς στον δήμο σου και να τον τριγυρνάς. Άλλαζε διαδρομές για να αλλάζεις και παραστάσεις και να μην ρουτινιάσεις. Μερικά χιλιόμετρα την ημέρα θα σε κάνουν να νιώσεις υγιής και ταυτόχρονα πιο ευδιάθετος. Γιατί μια βόλτα στον καθαρό αέρα είναι πάντα θετική
Δοκίμασε να πας μια βόλτα το πρωί πριν τη δουλειά. Κι αν δεν προλαβαίνεις ή δεν αντέχεις, κάν' το μετά τη δουλειά. Το να κλειστείς στο σαλόνι σου και να λιώσεις απλά στην τηλεόραση θα σε οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στη βαρεμάρα αν όχι τη κατάθλιψη. Βγες να πάρεις λίγο αέρα. Ακόμα και να κάνει κρύο το ποδήλατο θα σε ζεστάνει πολύ γρήγορα.
Γιατί μπορείς να κοινωνικοποιηθείς
Μεγάλο απωθημένο μάς έχει μείνει από τη χούντα περί συναθροίσεως και τώρα ό,τι και να κάνουμε το κάνουμε παρέα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των ποδηλάτων αυτό είναι καλό. Γιατί τα freeday rides, η από κοινού ποδηλασία σε διάφορες πόλεις της χώρας, είναι ένα trend που και κόσμο μαζεύει και έχει τον σεβασμό της πολιτείας.
Απόδειξη τα περιπολικά που συνοδεύουν κάθε φορά την κεφαλή της ποδηλατοπομπής, ανοίγοντας δρόμο για τους ποδηλάτες. Φτάσε στο επιθυμητό επίπεδο αντοχής (μιας και οι πομπές αυτές κάνουν πάνω από 15-20 χιλιόμετρα σε κάθε βόλτα τους) και πάρε κι εσύ μέρος. ps.
Τι μπορεί να σου φτιάξει περισσότερο τη διάθεση από το να γλιτώσεις λεφτά, να αισθανθείς υγιής και να κάνεις παρέα με άλλους ανθρώπους;
Αρκεί να μην φτιάχνεις την αλυσίδα την ώρα που κάνεις ποδήλατο. Ποιός μπορεί να σκέφτηκε να κάνει τέτοιο πράγμα; Συμβαίνουν και ατυχήματα και πάνε πρωθυπουργοί στο ΚΑΤ. πηγή men24.gr
Share this post :
0 σχόλια: